♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Thursday 14 June 2012

*♥* BECKY *♥*







Kapturek ma dziurke na wlosy zeby nie majdaly sie z przodu, ale to prototyp... pomysl jest super tylko trzeba go jeszcze dopracowac ;)

*♥* Becky *♥* jest dostepna od reki, jesli ktos chcialby ja przytulic lub wyplakac sie w ramie !
NIEDOSTEPNA!

Dziekuje wspaniale Dziewczyny za wszystkie przemile slowa, za maile i komentarze... Powiem Wam szczerze, ze ta blogoterapia zdzialala wprost cuda. Przekonalam sie po prostu, ze nie jestem sama w byciu naiwniara, ze to nic zlego ufac ludziom i  ze najwazniejsze pozostac soba, dla tych ktorzy to doceniaja. 
A najmilej mi sie zrobilo kiedy Julitka Pajak zadedykowala mi to zdjecie....
Ruda Pieguska ♥ Przesliczna Ola...
Magiczne zdjecie, zreszta jak wszystkie zdjecia Julity ♥



http://www.julitapajak.pl/

46 comments:

  1. Śliczna Ania z Zielonego Wzgórza! ;)
    A Twoje anioły wiesz dobrze jak je uwielbiam...
    Dobrze, że humorek już Ci się polepszył, buziak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prawda, ze dziewczyna ze zdjecia jest przepiekna..... Bardzo lubie ten typ urody.
      Humorek lepszy mmam nadzieje, ze na dluzej. Dziekuje Rozany Aniolku! ♥

      Delete
  2. Hej Becky, śliczna lalo! Ucałuj swoją Panią ode mnie, niech się uśmiechnie! Pilnuj tego! Zaparz jej kawę, podaj kogel-mogel na osłodę! Niech się nie smuci! A Ty masz ubranko w sam raz na tę szarugę!
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehehe dobrze jest sie przytulic do swojego "dziecka".
      Dziekuje za dobre slowo ♥!

      Delete
  3. jejku - cudna dziewczyna jak moje modelki z dawnych czasów, inspiracje prześliczne :)))
    a co do naiwności - Agaphciu - jestem pierwsza w tej kolejce :)))
    i trzymaj się cieplutko - buty Anielicom sprawiłaś przednie, myslałam, że się w nich bardziej zakochać nie można... Ba! Można ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak myslalam, ze Ci sie Ola spodoba.... Normalnie wypisz - wymaluje Twoje Rudziutkie ♥
      A My pozostanmy soba - naiwnosc wcale nie jest wada.
      Dziekuje za zakochanie ;) ! ♥

      Delete
  4. uwielbiam Twoje anioły :)

    info : zmieniłam adres bloga :
    http://mondocane-j.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetne twoje anielinki, niestety ludzie różni sa niestety, sama też mam doooła totalnego;-))) Trzymaj sie ciepło, a anieliny w tych butach powalają na kolana;-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak A propos tych energii, ktore wokol Nas kraza...... Chyba mam teraz powazna kare za to, ze bylam taka wredna dla Ciebie :( Dobrze, ze w miare szybko pogadalysmy ;)i nie trwalo to dlugo.
      Eh!
      Wylaz juz z tego dola, szybciutko!
      Wyobraz sobie, ze caly tamten weekend naprawialam swoja maszyne o.0 Jest w takim stanie, ze az wstyd ja dawac do naprawy. Bylam taka zdesperowana, ze sama ja rozkrecilam ( juz po raz kolejny, bo to nie pierwszy raz kiedy cos w niej szwankuje ! - takze prawie, ze jestem juz ekspertka) tym razem silniczek. woooooooo! Dziala ;)

      Delete
  6. Pisanie,że anielki wspaniałe chyba już nie trzeba ale buty zarówno te jaki tramki to jest mistrzostwo.Boskie!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buciki kupione...... Takze, zeby nie bylo ze je zrobilam.... Nie, nie, nie......
      Aha! jakby ktos szukal takich o.0 to mala podpowiedz: to odswiezacze do samochodu Hahahahahaha tzn mialy byc odswiezaczami, ale powyciagalam ze srodka te zapachy wszystkie ;) Trampki za to sa z Chin.... typowe dla Lal.

      Delete
  7. Superaśna, buty moje ulubione :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje tez ♥....... Kocham takie! Mam chyba 5 par i jedne bezowe Ugg, takie dziergane jak skarpety hahahahahaha

      Delete
  8. Kolejna piękność:)a jakie ubranka fajne:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama dla siebie uwielbiam takie butki i kubraczki ;)

      Delete
  9. Buty , juz podziwiałam na FB . A wymyśliłam co możesz zrobić , ale pewnie to trochę trudne , choć może z modeliny Fimo - Crocsy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wooooooa, ale pomysl ...... ciekawe czy dalabym rade. No to trudne bedzie ;)

      Delete
  10. O matko, jakie buty !!!!!!!!!!!!!!! cała boska, ale buty...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ;)
      Dziekuje Kochana za odwiedzinki !
      Tutaj tez Cie przytulam mocno!

      Delete
  11. Fanstastyczna ! Nie pytam nawet, gdzie kupiłaś buty, bo nie powstrzymałabym się od zakupu :) Są powalające ! I nie martw się swoją wiarą w ludzi - ja też tak mam, mimo wieeeelu życiowych nauczek. Trzymam kciuki za następne anołeczki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat te butki o.0 to byly odswiezacze do samochodu. Tzn sprzedawane byly pojedynczo, ale kupilam dwa, wyciagnela zapachy i pomyslalam, ze wooooooooow.... dwa lewe, ale nie rzuca sie to w oczy, prawda?

      Delete
  12. Podpisuje sie pod tym co napisaly dziewczyny. Nie warto szargac nerwow, warto za to inwestowac w siebie i swoj talent :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje! Ja to jestem jednak panikara, pelna obaw i nerwow... nie znosze najlepiej problemow. Ale racja trzeba isc do przodu i cieszyc sie tym co mam!

      Delete
  13. ale boska jest:)))))))))))))))))

    ReplyDelete
  14. Oj nie wiem która lepsza ta ślicznota czy luzara w trampkach!<3 Obie cudne zresztą jak wszystkie Twoje anioły! Ideały niedoścignione:)

    ReplyDelete
  15. Cudna fotografia, a aniołek zjawiskowy, że się tak wyrażę a już najładniej wyglądają w Twoich ramionach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Robie zdjecia aniolow na moich rekach zeby bylo wydac dokladnie wielkosc... Ja to mam zawsze problem ze skala kiedy widze gole zdjecia bez porownan ;)
      Dziekuje slicznie za mile slowa!

      Delete
  16. Ale ma czaderskie buty super jak zawsze .Jeśli mogę spytać gdzie można kupić te przecudne butki moja Pati nie daje mi spokoju mamo uszyj mi taką lale z tymi butami to się narobiło .Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje, CZADERSKIE nie? hahahahhaa uwielbiam takie zwroty, przypominaja mi sie piekne licealne czasy ;)
      Tak jak juz mowilam, Dziewczyny szukajcie takich butkow np. jako odswiezaczy do samochodu, takie te gadzety, ktore sie przypina na lusterku ;) Sa jeszcze takie tenisowki, tyle ze nie takie piekne jak te moje wczesniejsze trampki ( te sa z Chin typowe dla Lal), no i dwa lewe, bo sprzedawane pojedynczo o.0

      Delete
  17. jena z najpiekniejszych jakie widzialam ;)

    ReplyDelete
  18. Agatka nie dziwię się, że tak tulisz swoją Becky :) Jest urocza :)
    a buciaki są słodkaśne :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ania, dziekuje bardzo - wiesz za co....
      A Twoja Rudziutka to... eh! miekna mi nogi po prostu ;) ♥
      Dziekuje ci bardzo za mile slowa !

      Delete
  19. Już ją uwielbiam; wszystkie Twoje anioły uwielbiam, co tu dużo mówić są po prostu Anielsko Boskie!!!

    ReplyDelete
  20. odlotowa panna!!!!!!! jak wszytskie zresztą! i buty cudne!!!
    foto na końcu także!!!!

    ReplyDelete