♥ with angels life's better ♥

ANIOLY, DEKORACJE WNETRZ, DODATKI, OZDOBY, TKANINY, REKODZIELO,, PIEKNE PRZEDMIOTY ANGELS, HANDMADE HOME DECORATION, INTERIOR DECORATION,ACCESSORIES, ORNAMENTS, FABRICS, PAINTING

Tuesday 15 May 2012

*♥* Goldie *♥*




Niedostepna!





To nic ,że czasem mi smutno ,
że słońce jakoś mniej świeci ,
to nic , że czasem bywa mi nudno,
że czas jakoś tak leniwie leci...
bo mam przy sobie kogoś szczególnego,
co skrzydła ma i w sobie coś uroczego.
Wydawać by się mogło,
że to przecież wcale nie pomogło,
że to przypadek,że los tak chciał....
A ja wam mówię-dobrze,by każdy anioła swego przy sobie miał.
Ja u Agawci swego dobrego ducha odszukałam,
gdy tylko o Jej aniołach usłyszałam ;-*
Aleksandra Laskowska
Dziekuje Moja Kochana Margolciu ♥

10 comments:

  1. No cudna.. jak zawsze... i jeszcze w prześlicznej sukienusi... ech...

    ReplyDelete
  2. Już od jakiegoś czasu obserwuję Twoje anioły. Muszę przyznać że są zachwycające. Widać, ze traktujesz je z miłością. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Cudniasta ;)) Jak zresztą wszystkie Twoje Anielinki :)

    ReplyDelete
  4. jestem tu po raz pierwszy i teraz będę częściej tu zaglądać:)cudne anioły:)

    ReplyDelete
  5. Maravilhosa coleção,amo sua Tildas,as cores ,as roupas os acessorios ,tudinho,pura magia!!!
    Um forte abraço^^

    ReplyDelete